.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
کلنگ اولین هتل 7ستاره ایران روی سرخبرنگاران فرود آمد
عدم برنامه ریزی اصولی و ناهماهنگی بین چند نهاد باعث ناراحتی خبرنگاران مازندرانی و ترک اجباری جلسه کلنگ زنی هتل هفت ستاره رامسر از سوی آنان شد .
کلنگ اولین هتل 7ستاره ایران روی سرخبرنگاران فرود آمد

عدم برنامه ریزی اصولی و ناهماهنگی بین چند نهاد باعث ناراحتی خبرنگاران مازندرانی و ترک اجباری جلسه کلنگ زنی هتل هفت ستاره رامسر از سوی آنان شد .

 به گزارش البرز ناهماهنگی های صورت گرفته از چند روز قبل کلیه خبرنگاران رسانه های مسقر در مازندران از سوی استانداری و سازمان میراث فرهنگی و گردشگری استان برای شرکت در کلنگ زنی هتل هفت ستاره رامسر دعوت شده بودند اما به رغم آن که خبرنگاران با مینی بوس تخصیصی از سوی مسئولان به محل برنامه در رامسر اعزام شدند از شرکت آنها در مراسم جلوگیری به عمل آمد. صرفنظر از مسیر طولانی ساری تا رامسر و مینی بوس نامناسب اختصاصی خبرنگاران، این عده از همراهی مسئولان تا پیش از شروع مراسم بازمانده و به جز خبرنگاران صدا وسیما کسی در معیت مسئولان به محل برگزاری راه نیافت .

در زمان اجرای برنامه نیز تیم حفاظت رئیس سازمان میراث فرهنگی اجازه شرکت خبرنگاران در برنامه را نداد و از آنها خواست جلسه را ترک کنند که این امر با پادرمیانی یکی از اعضای شورای شهر و مسئولان منتفی شد .

پس از آن نیز با شکایت دسته جمعی خبرنگاران به خود شخص رحیم مشاعی وی از خبرنگاران خواست در جلسه حضور یابند اما تیم حفاظت بازهم خبرنگاران را از جلسه بیرون کرد.

موارد یاد شده باعث آزردگی خاطر زحمتکشان عرصه مطبوعات مازندران شد و این عده از حضور در مراسم یاد شده صرفنظر کردند.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 4 خرداد 1386
بایدبه همت والای مدیران استان مخصوصااداره کل فرهنگ وارشاداسلامی استان وخانه مطبوعات مازندران دست مریزادگفت
نا شناس 4 خرداد 1386
بنده یکی ازخبرنگاران حاضردرمراسم بودم.واقعاافتضاح بود.متاسفانه ازاین بی مهریها دراین استان به خبرنگاران مازندران زیادمیشوددرحالیکه خبرنگاران تهرانی خیلی دارای ارج وقرب هستند.
نا شناس 4 خرداد 1386
آقای رمدانی ازاینکه این خبرروکارکردیدممنونیم.لازمست بگویم که من درمراسم سمینارسفرهای ارزا ن قیمت هم دررامسربودم.به خبرنگاران تهرانی مثل بقیه مهمانان سازمان میراث فرهنگی استان بسته های یادبودوهدایارادادامابه خبرنگارانن مازنی ندادند.واقعا این نگرش جای تاسف دارد


نا شناس 5 خرداد 1386
حداقل این باعث شد تا مازندرانیها بدانند وقتی کسی برای شنیدن یک نه سر بالا باید 600 نیلو متر ب÷یماید چه مزه ای دارد دمشان گرم
یک شهروند ساروی 7 خرداد 1386
با سلام
لطفا به این خبرنگاران پر مدعا بگویید که وظیفه اصلی خبرنگاران ارسال خبر در بدترین شرایط است . بله خبرنگاران تهرانی دارای ارج و قرب هستند چرا که بارها از آنها خبرهایی خواندیم مبنی براینکه به آنها تهمت زده شد ، دستگیر شدند،زندانی شدند اما در بدترین شرایط دم نزدند و به وظیفه اصلی خود که همانا انتقال اخبار است پرداختند.
اما متأسفانه خبرنگاران استانی دارای معضل رسیدگی به تغذیه - گرفتن هدایا - رپرتاژ بیشترو ... هستند. جای بسی تأسف دارد برای این عده از خبرنویسان.
از رصد کنندگان دوستان دانشمند 7 خرداد 1386
باتوجه به اینکه ماشین آخرین سیستم - غذاهای چرب و نرم -خنده و شوخی و ... ( این سه نقطه خیلی حیاتی و مهم است) اتلاف وقت و گفتگوهای بسیار اساسی !! و سواد فراوان !!! از ویژگی ها و ابزار کار خبرنگاران مازندرانی است حتما گلایه ایشان به جا و درست است . راستی خبرنگاران عزیز ان شب در هتل رامسر با خانواده محترم و متعلقات خوش گذشت!
نا شناس 7 خرداد 1386
آقای رمدانی این خبرروازروسایت بردار
برای جامعه خبری مازندران درهرحال زشت وناپسنداست
حتماورش دار

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.592 seconds.